Mijn omgeving is een gedeelte in het helpcentrum dat klanten een uniforme ruimte biedt om hun tickets te beheren. Het is een repository waar eindgebruikers hun ticketgeschiedenis kunnen volgen. Hiermee kunt u:
- Bekijk huidige en eerdere tickets
- Nieuwe tickets inleveren
- Stuur antwoorden
- Tickets bewerken
- Opmerkingen toevoegen of bewerken
- Tickets sluiten en printen
- Tickets heropenen
- Zoek oudere tickets op van verschillende kanalen en community's ter referentie
Toegang tot Mijn gebied
Wanneer een Zoho Desk-account wordt gemaakt, is het helpcentrum standaard opgesplitst in twee secties:
- Agent - De interface waarmee de agenten kunnen reageren op inkomende tickets en communityberichten, en kennisbankartikelen kunnen toevoegen. Door u aan te melden als agent, wordt u doorgestuurd naar uw agentinterface (Desk Portal).
- Gebruiker - Waar de klanten zich kunnen aanmelden en door de kennisbank kunnen bladeren, deelnemen aan communityforums en hun tickets kunnen verhogen en volgen in het helpcentrum.
Punten om te onthouden bij toegang tot Mijn gebied als eindgebruiker
- U mag het ondersteuningsticket indienen bij de helpcentrumportal waartoe u toegang hebt zonder u aan te melden. Voor andere acties, zoals het bewerken, sluiten of opnieuw openen van het ondersteuningsticket, moet u zich aanmelden voor het helpcentrum.